A te ötleted,
a közösség ereje.

A Brancs az első hazai piactér, amely úgy ad teret az ország legkülönlegesebb termék- és szolgáltatásfejlesztési projektjeinek, hogy közben lehetőséget biztosít a vállalkozóknak, hogy közönségükkel együtt valósítsák meg ötletüket.

Ismerd meg az előnyöket!

A Brancs jóval többet ad egy egyszerű pénzgyűjtésnél: közösséget épít a projekted körül.

Vannak vevők
a terveidre.

A Brancson az ötleteidhez a vevőid adják össze a szükséges pénzösszeget.

„A Branccsal meg lehet szerezni az első biztos vásárlókat.”
Térkép és társ
a siker lehetőségéhez.

Az ötleteid bemutatásához, tökéletes tálalásához oktatóanyagok és webináriumok segítenek Neked.

„A Brancsnál energiát szánnak a vállalkozók segítésére. ”
Teszteld az ötleted a nagyközönséggel.

Ismerd meg a piac véleményét, mielőtt belevágsz a gyártásba, így csökkentheted a kockázatot a megvalósítás során.

„Itt ki lehet próbálni, hogy mások szerint is érdemes-e megvalósítani az ötleted. ”

Ismerd meg a folyamatot!

Keltsd életre az álomprojektedet!

Találd ki és
tervezd meg!

Hiszünk abban, hogy az ország tele van jó ötletekkel, amik megvalósításra várnak. Ha az ötleted már megvan, most a platformot is megtaláltad!

Indíts kampányt és
gyűjts pénzt!

Ha a terved készen áll, gyere a Brancsra, indítsd el a közösségi kampányod, ahol a vásárlók segítenek összetenni a pénzt a kitűzött célösszeg eléréséhez.

Valósítsd meg és
szolgáld ki vevőidet!

Sikeres kampányzárás után megkapod a vásárlásokból befolyt összeget, és belekezdhetsz a megvalósításba!

Ismerd meg a Brancs sikersztorikat.

Létrehozni valamit annyi, mint belefogni a világ
megváltoztatásába. Ők már belefogtak.

Az első hazai felnőtt szörp megérkezett.

Bálint és Dávid több, mint 1 millió forintot gyűjtött a Brancson, hogy elhozzák az első kifejezetten felnőtteknek szóló, alkoholos szörpöt.

Egyetemisták álmából piacralépés.

Hunorék a Brancson közel 4 millió forintot gyűjtöttek gépük piacra dobására, ami hulladékból készít 3D nyomtatóhoz alapanyagot.

Vázlatokból
nyomdába.

Brigi több, mint 1 millió forintot gyűjtött, amivel a Szerelmes Budapest című könyve megszerezte a szükséges összeget a kiadáshoz.

Gyakran ismételt kérdések

Mi az a Brancs kampány?

A Brancsnál kampánynak hívjuk az egyes vállalkozási ötletekre, vállalkozásfejlesztési elképzelésekre, non-profit kezdeményezésekre vonatkozó pénzgyűjtési időszakot. Kampánygazdának pedig azt, aki a kampány ötletet megálmodja, életre hívja, másképpen a vállalkozó.

Kiknek ajánljuk a Brancs kampányindítást?

Ha vállalkoznál, vagy épp szintlépés előtt állsz a vállalkozásod fejlesztésében a Brancsot Neked találták ki. A Brancs hazai és egyedi termék- és szolgáltatásötletek gyűjtőháza, ezért fontos, hogy ötleted valamiben kitűnjön a mindennapi termékek és szolgáltatások tömegéből. Emellett a sikeresség érdekében legalább egy prototípussal rendelkezz, ha úgy döntesz, hogy kampányt indítasz a Brancson.

Hogyan gyűjthetek tőkét, mi ennek a költsége?

A projekted megvalósításához szükséges pénzösszeget a vevőid fogják majd összeadni vásárlásaikkal. Arról, hogy miért érdemes épp a Te projekted mögé beállniuk, Neked kell majd meggyőznöd őket.
A Brancs platform használatának díja a sikeresen zárult kampányodra összegyűlt összeg 14.9%-a (+ ÁFA), kvázi sikerdíj. Tehát sikertelen kampány esetében, illetve előre semmit nem kell fizetned. Ezenfelül semmilyen egyéb vagy rejtett költség nincs.