Úttörő projektek.
Kizárólag a Brancson.

Legyél az első vásárlója most induló hazai projekteknek. Vásárlásoddal nem csak elsőként és kedvezményesen szerezhetsz be izgalmas termékeket, de hozzá is járulsz ezen termékek megszületéséhez.

Ismerd meg az Brancsot.

Ki mondta, hogy egyetlen vásárlással nem változtathatod meg a világot?

Támogasd
vásárlásoddal a
következő nagy dobást.

Az összes Brancs projekt csak akkor tud megvalósulni, ha elővásárlásokból elérik a kitűzött célösszegüket. Vásárolj a projektektől, amikbe beleszeretsz!

„Itt Rád is szükség van.”
Szerezz be exkluzív
termékeket elsőként, kedvezményesen.

Az elővásárlással amellett, hogy hozzájárulsz a sikerességhez, elsőként és kedvezményesen juthatsz hozzá kiemelkedő termékekhez.

„Előválogatott termékek azoknak, akik hisznek a közösség erejében.”
Vásárolj stresszmentesen, 100% visszafizetési garanciával.

A Brancs védőhálót nyújt a vásárlóknak. Ha egy projekt nem lesz sikeres, automatikusan visszakapod a pénzedet vagy egy új termék vásárlására költheted.

„Ha nem sikerül elérni a célt, visszakapod a befizetett pénzt.”

Ismerd meg a vásárlási folyamatot!

Eltér a szokásostól.
Pont ezért fogod szeretni.

Nézz körül és
vedd meg a kedvencedet!

Fedezd fel az egyedi termékeket, amelyeket Brancs projektgazdák meg akarnak valósítani. Ha pedig találtál olyat, ami a szívedhez közel áll, támogasd a projektet vásárlásoddal.

Kövesd a projektet és
várd az eredményt!

Figyeld a százalék alakulását és szurkolj Te is a projektgazdákkal. Örülj a sikernek, de akkor se csüggedj, ha a projekt nem éri el a célját. Ilyenkor a teljes összeg visszajár Neked.

Figyeld a megvalósítást,
majd élvezd a termékeket.

Ha sikeres a projekt, akkor helyezd magad kényelembe és kövesd a munkálatokat a kulisszák mögül. Amint elkészült, elsőként kapod kézhez a vásárolt terméket.

Maradt kérdésed?

Mi az a Brancs projekt?

Most induló úttörő, hazai és válogatott projektek, amelyek az induláshoz szükséges első vásárlókat a Brancson keresztül szeretnék megszerezni.

Miben különbözik a Brancs a hagyományos online vásárlástól?

A Brancson új és most először forgalomba kerülő termékeket vásárolhatsz, amelyek csak abban az esetben kerülnek elkészítésre, ha a projekt eléri a kitűzött célösszegét. Ha a projekt sikeres, akkor elsőként és kedvezményesen jutsz a választott termékekhez, ha pedig nem, akkor egyszerűen visszakapod a vásárlás teljes összegét.

Hogyan működik a 100% visszafizetési garancia?

Ha bármely projekt nem éri el a kitűzött célösszegét, akkor minden vásárló, automatikus visszakapja a vásárlás teljes összegét vagy egy új termék vásárlására költheti.

Mit jelent pontosan, ha vásárolok egy kampánygazda által kínált termékből? Mire számíthatok?

A piacterünkön történő vásárlás tulajdonképpen a kampánygazda céljainak a vásárlásoddal való támogatása. Ezzel támogatod egy ötletgazda álmainak a megvalósulását, a hazai vállalkozói kultúra fejlődését és olyan közösség kialakulását, akik hasonló értékrend mentén gondolkodnak.

Közben pedig vásárolsz is: elsőként és kedvezőbb áron juthatsz hozzá olyan hazai, innovatív és tudatosan elkészített termékekhez/szolgáltatásokhoz, amelyeket a kampánygazdák a közösség által gyűjtött összegből valósítanak meg.

A piacterünkön történő vásárlás nem klasszikus online vásárlás, mivel a termékekre/szolgáltatásokra várnod kell. A kampánygazdáknak ugyanis időre van szükségük, hogy megvalósítsák a céljukat és el tudják készíteni a termékeket, amik a kampányadatlapjukon megjelennek. Az általad kiválasztott termék/szolgáltatás kiszállítására a kampánygazda által vállalt határidő ad támpontot, akkor számíthatsz annak kiszállítására. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a közösségi piacterünkön történő vásárlásod elsődleges célja az általad kiválasztott kampány támogatása! Noha igyekszünk az ilyen eseteket kizárni, sajnos előfordulhat, hogy a kampánygazda minden igyekezete ellenére sem tud eleget tenni a vállalásának. Kérjük gondold mindezt végig a Brancson történő vásárláskor!

Hogyan tudok vásárolni egy kampány termékeiből?

Úgy tudod ezt megtenni és vásárlásoddal támogatni a kampány sikerét, hogy a kampány adatlapján, a termékeknél kiválasztod azt, amelyik neked tetszik. Ezt követően pedig rákattintasz a Megveszem gombra és már el is indult a folyamat.

Csak regisztrációval tudok vásárolni egy kampányból?

Nem, regisztráció nélkül is meg tudod ezt tenni. Azonban csak a regisztrált felhasználók számára tudunk extra szolgáltatásokat lehetővé tenni (pl. korábbi vásárlási előzmények megtekintése, brancs utalvány felhasználás nyomonkövetése - beváltás, visszaváltás, stb).

Mennyire biztonságos a fizetés a Brancson?

A fizetés teljesen biztonságos a Brancson.

A Brancs fizetési szolgáltatója a Stripe Inc., amely a dublini bejegyzésű Stripe Technology Europe, Limited („STEL”) révén van jelen Magyarországon. Az amerikai-ír székhelyű Stripe Inc. globális terjeszkedése rohamos, partnerei között tudhatja a Google-t és az Amazont is. A Stripe magyarországi működésének típusa: határon átnyúló hitelintézet. A fizetések folyamata során a Brancs platform semmilyen érzékeny kártya adatot nem tárol el, ennél a lépésnél a felhasználó átirányításra kerül a Stripe fizetési felültére, ahol a tranzakció adatai eltárolásra kerülnek. A tranzakció azonosítása érdekében a fizetés során keletkezik egy fizetési azonosító, melyet a Brancs platform és a Stripe kölcsönösen eltárol, melyet hivatkozásként használnak egy esetleges későbbi ügyintézési feladat során.

Honnan tudom, hogy sikeres volt a vásárlásom?

A fizetést követően kapsz azonnali visszajelzést a sikerességről vagy sikertelenségről a felületen keresztül, illetve a sikeres fizetésről kapsz e-mailt a fizetési szolgáltatótól is, valamint küldünk neked üzenetet a rendelésed részleteiről is.

Mit kapok pontosan a vásárlásomért cserébe a Brancson?

A vásárlásodért cserébe először is egy elektronikus Brancs utalványt kapsz. Abban az esetben, ha az általad választott kampány gyűjtése sikeres, ezt az utalványt beváltjuk neked annál a kampánygazdánál, akinek a termékét kiválasztottad. Ezt követően a kampánygazda elkezdi a termék/szolgáltatás elkészítését és innentől kezdve tőle várhatod a termék/szolgáltatás elkészítését, kiszállítását az általa feltüntetett időpontban. Abban az esetben, ha a kampány gyűjtése sikertelen lenne (=nem gyűlik össze a célösszeg a kampányidőszak alatt), akkor, amennyiben regisztrált felhasználó vagy, te dönthetsz szabadon, hogy felhasználod az utalványt más célra, vagy visszakéred a pénzt. Ha regisztráció nélkül vásároltál, akkor a pénzed automatikusan visszajár neked a kampány zárását követő 15 napon belül, más kampányban elkölteni nincs lehetőséged.

Mi történik akkor, ha egy kampány gyűjtése sikertelen?

Ebben az esetben visszakapod a pénzed.

Ha nem regisztrált felhasználó vagy, akkor automatikusan, 15 napon belül jóváírásra kerül a számládon.

Ha regisztrált felhasználó vagy, akkor dönthetsz a pénzed sorsáról. Vagy visszakéred és akkor 15 napon belül jóváírásra kerül, vagy a kifizetett Brancs utalványodat egy másik kampánynál költöd el.

Kapok értesítést, ha egy általam támogatott kampány lezárult?

Igen, értesítünk e-mailben, ha egy kampány lezárult és arról is, hogy sikeres vagy sikertelen lett a gyűjtés.

Ha egy kampány lezárult, van még lehetőségem a vásárlásommal támogatni azt?

A kampány zárását követően sajnos nincs további lehetőség erre.

Mi történik, ha regisztrált felhasználóként több kampány gyűjtése is sikertelen lesz, amiből vásároltam?

Azoknál a kampányoknál, ahol a gyűjtés sikertelen lesz, dönthetsz a Brancs utalványod felhasználásról. Levásárolhatod és vissza is kérheted az összes sikertelen gyűjtésű kampányba tett pénzedet.

Mi a garancia arra, hogy sikeres gyűjtést követően a kampánygazda el is készíti és ki is szállítja a termékemet?

Több ellenőrzési pontot is beépítettünk a közösségi piacterünk folyamataiba, hogy ilyen esetek minél kisebb valószínűséggel fordulhassanak elő, hiszen nem klasszikus webshop-on történő vásárlásról, hanem az ún. jutalom alapú közösségi finanszírozásról van szó. A teljesítésre sajnos azonban nincs 100% garancia, mint ahogy egy online vásárlás esetében sem tudhatod biztosan, hogy megérkezik-e a rendelésed. Sikeres gyűjtést követően a kampánygazdán tudod számon kérni a terméked, szolgálatásod teljesítését, hiszen ekkor már ti álltok szerződéses kapcsolatban egymással az Általános Szerződési Feltételekben foglaltak alapján.

Mi a teendő akkor, ha kampánygazda nem szállítja ki a termékemet/ az általa kiszállított termék nem olyan, mint amilyenre számítottam?

Vedd fel a kapcsolatot a kampánygazdával és egyeztess vele a további teendőkről. Neki kell kezelnie a vásárlói panaszokat, erre jogszabályi kötelezettsége is van. A Brancs nem tudja garantálni a termékek/szolgáltatások előállítását és kiszállítását. Ugyanakkor arra kérünk, ha ilyen eset merül fel, jelezd azt felénk, hogy mi is ismételten jelezni tudjuk a kampánygazda felé a kötelezettségeit. Természetesen, tömeges előfordulás esetén a Brancs is igyekszik segíteni és a károsultakkal közösen fellépni a nemteljesítő kampánygazdák ellen. Azt viszont fontos tudnod, hogy abban az esetben, ha a sikeres gyűjtést követően az utalványodat beváltjuk egy kampánygazdánál, ugyanolyan jogok illetnek meg, mint egy webshop-on történő vásárlás során, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (ll.26.) kormányrendelet az irányadó.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésemre?

A Brancson előre utalás és bankkártyás fizetési mód érhető el.

Hogyan tudok kapcsolatba lépni a kampánygazdával?

Sikeresen zárult kampányok esetén a kampánygazda fel fogja venni veled a kapcsolatot, regisztrált vásárló esetén pedig már a Vásárlásaim menüpont alatt a vásárolt terméknél láthatod a kampánygazda elérhetőségeit.

Mi a teendő, ha időközben megváltozik az elérhetőségem és szeretném erről tájékoztatni a kampánygazdát is?

Amennyiben megváltozik időközben a szállítási címed, akkor jelezd nekünk az info@brancskozosseg.hu e-mail címen és továbbítjuk azt a kampánygazdának, hogy biztosan jó címre kerüljön a csomagod kiszállításra.

Biztonságban vannak az adataim a Brancsnál?

  • Adataid biztonságban lesznek, azokat tovább nem adjuk, a vonatkozó Adatkezelési Szabályzat szerint védjük és őrizzük.
  • Sikeres gyűjtés esetén jogszabályi kötelezettségeinknek eleget téve 5 évig meg kell őriznünk az adataidat.
  • Az adataidat az Európai Unión belüli szervereken tároljuk, amelyeket a világ legnagyobb felhő szolgáltatójától az AWS-től bérlünk, így biztosítjuk, hogy azok teljesen biztonságban legyenek.

Mi az a Brancs Sikerpiac?

A Brancs Sikerpiacon a sikeres kampánygazdáink kapnak lehetőséget, hogy tovább értékesítsék a termékeiket.

A Brancs Sikerpiacon megjelenő kampányok már maguk mögött tudhatnak egy sikeres gyűjtést a Brancson. Itt már nem kell várni arra, hogy vajon sikeres lesz-e a kampány, hanem a megrendelt terméket biztosan megkapod, általában rövidebb várakozási idő alatt, de magasabb áron, mint egy futó kampány esetében.