A SZEKRÉNY Facebook csoportot nem nagyon kell bemutatni a second-hand divat hazai szerelmeseinek. Évek óta foglalkoztat minket, hogy hogyan tudnánk elősegíteni a ruhák körforgását, úgy szert tenni újabb kincsekre, hogy ezzel egyidőben új életet biztosítunk a megunt darabjainknak.
Elsődlegesen a saját gardróbunk fenntarthatóvá tétele motivált minket akkor, amikor létrehoztuk a SZEKRÉNYT, és meghívtuk hasonlóan gondolkozó barátaikat és ismerőseinket a divatszakmából. A barátok és a szakmabeliek hamarosan a saját ismerőseiknek is tovább adták a csoport hírét, így mire a feleszméltünk volna, a családias közösség többezres táborrá nőtte ki magát, akik szenvedélyesen adják-veszik itt a ruhadarabokat és kiegészítőket, látogatják a SZEKRÉNY-es lakásvásárokat, nem utolsó sorban spórolnak és csökkentik a hulladékfelhalmozást. A szerelemprojekt a számos nagyvállalati konkurencia ellenére is piaci rést talált: kiderült, nem elég egy okos funkciókkal ellátott platform, a személyes kapcsolat és a minőségi szűrő még relevánsabb igények. Így jutottunk el a felismerésre, hogy a csoportot új alapokra kell helyezni, és a SZEKRÉNY-t első körben a Facebook-tól leszakadva webes felületen, később pedig alkalmazás formájában szeretnénk tovább építeni.