• SZEKRÉNY KÖZÖSSÉG
  • SZEKRÉNY KÖZÖSSÉG
  • SZEKRÉNY KÖZÖSSÉG
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Divat, szépségápolás
  • Oszd meg!

SZEKRÉNY KÖZÖSSÉG

Tartsd örök körforgásban gardróbod a SZEKRÉNY-el. Egy közösségi tér, ahol biztonságban, személyes odafigyeléssel adhatsz el és vehetsz. Tovább olvasok ›
Új kampányLegyél az első vásárlók között
A projekt 0% teljesült
Célösszeg:
8 000 000 Ft
Teljesült:
23 700 Ft
Hátra van még:
60 nap

Termékek

  • KÉK

    KÉK

    7 900 Ft

    • 1 havi ingyenes tagság
    • Biztos hozzáférés a platformhoz
  • FEHÉR

    FEHÉR

    15 900 Ft

    • 2 havi ingyenes tagság
    • Nyereményjátékban való részvétel
    • Eladói részvétel 1 SZEKRÉNY vásáron
    • 3 jegy kisorsolása Workshopra
    • Biztos hozzáférés a platformhoz
  • FEKETE

    FEKETE

    35 900 Ft

    • 3 havi ingyenes tagság
    • Nyereményjátékban való részvétel
    • Belépőjegy egy workshopra
    • Eladói részvétel 1 SZEKRÉNY vásáron
    • Biztos hozzáférés a platformhoz
A Brancs összeköti az ötletgazdákat és a vásárlókat a cél megvalósulásáért.
A támogatásért cserébe exluzív termékekhez juthatsz hozzá.
100% visszafizetési garancia, a pénzed a Brancsnál van biztonságban a sikeres gyűjtésig.
STORY
A SZEKRÉNY Facebook csoportot nem nagyon kell bemutatni a second-hand divat hazai szerelmeseinek. Évek óta foglalkoztat minket, hogy hogyan tudnánk elősegíteni a ruhák körforgását, úgy szert tenni újabb kincsekre, hogy ezzel egyidőben új életet biztosítunk a megunt darabjainknak. 
Elsődlegesen a saját gardróbunk fenntarthatóvá tétele motivált minket akkor, amikor létrehoztuk a SZEKRÉNYT, és meghívtuk hasonlóan gondolkozó barátaikat és ismerőseinket a divatszakmából. A barátok és a szakmabeliek hamarosan a saját ismerőseiknek is tovább adták a csoport hírét, így mire a feleszméltünk volna, a családias közösség többezres táborrá nőtte ki magát, akik szenvedélyesen adják-veszik itt a ruhadarabokat és kiegészítőket, látogatják a SZEKRÉNY-es lakásvásárokat, nem utolsó sorban spórolnak és csökkentik a hulladékfelhalmozást. A szerelemprojekt a számos nagyvállalati konkurencia ellenére is piaci rést talált: kiderült, nem elég egy okos funkciókkal ellátott platform, a személyes kapcsolat és a minőségi szűrő még relevánsabb igények. Így jutottunk el a felismerésre, hogy a csoportot új alapokra kell helyezni, és a SZEKRÉNY-t első körben a Facebook-tól leszakadva webes felületen, később pedig alkalmazás formájában szeretnénk tovább építeni.
Minden más  hasonló célokat szolgáló  platformmal az volt a tapasztalatunk, hogy túl sok vagyis tengernyi és sokszor rossz minőségű vagy hamis az áru. Ennek pontosan az ellenkezője a célunk a SZEKRÉNNYEL, minőségre törekszünk mennyiség helyett. A legnagyobb örömünkre sikerült egy szuper közösséget létrehoznunk és teret adnunk a jó hangulatú csereberéknek. De a Facebook-on meg van kötve a kezünk, ennyi taggal már nem tudjuk ketten biztosítani a csoport személyességét és átláthatóságát ugyanakkor a Facebook bármikor blokkolhatja vagy letilthatja az adminokat, a csoportot. Hiszünk benne, hogy a SZEKRÉNY szellemisége tovább élhet és erősödhet egy olyan felületen, amit teljes mértékben mi alakítunk. Így jött a weboldal ötlete.
Csík Melinda

Termékekről

FUNKCIÓK / FEATURES 
Minden, amit a tagok szerettek a SZEKRÉNYBEN a kezdetekben, nem csak hogy jellemezni fogja, de alappillére is lesz az alkalmazásnak. A koncepció egy olyan ruhákra és kiegészítőkre fókuszáló adok-veszek és közösségi platform, mely kiszámítható minőséget és személyes odafigyelést garantál. Egy bensőséges digitális tér, ahol a felhasználók nap mint nap kincseket találnak, de nem vesznek el a rossz minőségű kínálat tengerében. 
Az eladó termékek előszelekció után válnak nyilvánossá, így kizárólag színvonalas áruval és képi tartalommal találkozhatsz majd. Az elutasított hirdetések létrehozói visszajelzést és támogatást kapnak az alkalmazás adminjaitól például termékfotózásra, prezentálásra vonatkozóan, eladással vagy vásárlással kapcsolatos panaszok esetén pedig gyors ügyintézésre és megoldási javaslatokra számíthatnak, amire sajnos eddig a Facebook csoportban nem volt idő.
 Jelentős különbség más online piacterekhez képest, hogy alapítóként nem csak a nevünket és arcunkat adjuk a márkához, hanem szakmai kapcsolatainkat is a közösség részévé tesszük – beleértve az ország legjobb divattervezőit, akik akár eladóként, akár kollaborációs partnerként bukkannak majd fel a SZEKRÉNY életében.
Mit szólnál például havi rendszerességű nyereményjátékhoz, melynek következtében akár kedvenc tervezőid darabjai kerülhetnek a készletedbe? A közösséghez tartozás élményét mindezeken felül offline rendezvényekkel, az évek óta sikerrel rendezett lakásvásárok új szintre emelésével szeretnénk erősíteni.
HOGYAN FOG MŰKÖDNI A FELÜLET?
A felhasználó bármely készüléken meg tudja nyitni az Androidra/IOS-re optiomalizát weblapot. Regisztrációval létrehozhatja saját profilját, így elérhetővé válnak számára az értékesítéshez szükség funkciók. Az első hónap ingyenes, hogy bárki kötetlenül kipróbálhassa a csoportot, a második hónaptól 1990 Ft (inflációtól függően változhat) tagdíj ellenében marad teljes joggal felruházott tag. Az, hogy bárki regisztrálni tud, még nem azt jelenti, hogy csalók is tagok lehetnek, mindenkit szigorúan meg fogunk szűrni és természetesen kizárni azokat, akik hamis céllal próbálnak a csoport tagjaivá válni.
MIT KAP A FELHASZNÁLÓ GARANTÁLTAN A TAGDÍJÉRT CSERÉBE?
-       előszűrt, minőségi tartalmat, a SZEKRÉNYT jellemző különleges és minőségi kínálatot
-       személyes tanácsadást a szakma legjobbjaitól
-       élő operátoros ügyfélszolgálatot, maximális odafigyelést
-       tervezői kedvezményeket a legsikeresebb hazai brand-ekhez
-     havi nyereményjátékokban való automatikus részvételt
MENNYI LESZ A HAVIDÍJ
A felület tartalma regisztrációval havi 1990 Ft-ért lesz elérhető a tagok számára (inflációtól függően változhat). 
KIHÍVÁSOK
Humán erőforrás és anyagi fedezet:“Rendkívül fontos számunkra a közösségépítés, a szociális kapcsolatok ápolása és a minőségi időtöltés, legyen szó az életünk bármely területéről. Mindketten elkötelezettek vagyunk a slow fashion mozgalom mellett, éppen ezért egészen eddig napi munkánk mellett építettük a SZEKRÉNY márkát, ami mostanra túlnőtt a kapacitásainkon. A tenni akarás buzog bennünk, viszont úgy érezzük, ketten kevesek vagyunk többezer ember kiszolgálásához saját munkánk, gyerekek és szociális életünk mellett, ezért eljött a pillanat, amikor fejlődnünk és növekednünk kell.” 
Farkas Rea
Technikai kérdések: Egy weboldal fejlesztése és elindítása magában hordozza a technikai problémák, szoftverhibák, hardverhibák és szerverösszeomlások kockázatát. Ezek a problémák a felhasználók elégedetlenségét, akár elvesztését, rossz értékeléseket és sérült hírnevet eredményezhetnek. Ezért bízzuk a SZEKRÉNY-t a legjobb szakemberekre, annak fejlesztését és üzemeltetését.
“A használtruha-piac egyre zsúfoltabb itthon is, a SZEKRÉNY-nek számtalan nemzetközi konkurenciával kell szembenéznie. De mi nem szeretnénk sem a felhasználók, sem a meghirdetett termékek, sem az eladások számában felvenni velük a versenyt. Az az életszerű, ha egy felhasználó akár több platformon is kereskedik, és számos lehetősége van arra, hogy másodkézből jusson hozzá ahhoz, amire szüksége van. Az összehasonlításban mi a személyesebb, közvetlenebb, egy kis Magyarországon élő, csereberélő közösséget szeretnénk építeni, ahol a tagok biztonságban érezhetik magukat.
KÖRNYEZETTUDATOSSÁG
A SZEKRÉNY minden elemében a fenntarthatóságra törekszik. Ezért preferáljuk a lokális piacot a globálissal szemben, és ezért bízzuk a felhasználókra az átvétel módjának megválasztását is. Sok vevő szereti személyesen látni és akár felpróbálni a terméket mielőtt megvásárolja, ezért a szekrényesek legtöbbször a személyes vásárlás mellett döntenek. Ennek hátulütői is vannak, ezért a szábályzatot a tapasztalainkra építve alakíthatjuk ki.
A SZEKRÉNY előnyben részesíti a tervezői vagy vintage használt ruhát a fast fashion-nel szemben. Feladatunknak tekintjük a magyar márkák, tervezők támogatását és népszerűsítését, hogy minél több itthon, fenntartható és etikus körülmények között készített ruha töltse ki a gardróbunkat. 
Eltökélt szándékunk az is, hogy a bevételéből civil szervezeteket támogassunk és információkkal segítsük a felhasználókat, hogy ők is hasonlóan tegyenek. 

Csapat

A CSAPAT / TEAM 
Farkas Rea a The Roster modellügynökség alapító-ügynöke több mint 10 éve meghatározó szereplője a hazai divatszakmának. A főiskola után Milánóban dolgozott egy világhírű modellügynökségnél, majd producerként bizonyított divatfotózásokon itthon és külföldön, ezt követően pedig a Nanushka casting directorakét járult hozzá a brand nemzetközi sikereihez. 2016-ban alapította saját ügynökségét a The Roster-t, néhány évre rá pedig társalapítóként elindította újabb szerelemprojektjét a Wednesday Store vintage ruha webshopot. Rea második gyermekének születésekor úgy döntött, bezárja az online bolt kapuit, a preloved ruhák népszerűsítése azonban máig elsőszámú hobbija maradt. 
Csík Melinda neve mindenki számára ismerősen csenghet, aki az utóbbi tíz évben magazint vett a kezébe. Melinda mindenért rajong, ami a divathoz köthető, ezért is járta végig eddigi karrierje során a szakma összes ágazatát a jelmeztervezéstől kezdve, a színházi és filmes munkákon át, egészen a reklámkampányokig és magazinfotózásokig. A KREA iskola elvégzése után a firenzei Salvatore Ferregamo ház Junior dizájnereként dolgozott majd hazai tervezők mellett társtervezőként és öt évig a Gant márka regionális PR menedzsereként tevékenykedett. Hét éve stylist-ként és divatszerkesztőként kap megbízásokat, jelenleg pedig a ELLE Magyarország divatigazgatója.

Menetrend

Amit tudnotok kell, amennyiben nem jön össze a teljes kitűzött összeg, a kampány sikertelen lesz és sajnos nem valósulhat meg a project.
Amennyiben a weboldal közösségi finanszírozása sikeresen zárul, a fejlesztés körölbelül 6 hónapot vesz majd igénybe. Ez alatt az idő alatt a SZEKRÉNY csoport a Facebookon továbbra is mindenki számára elérhető lesz, és a folyamat minden lépéséről tájékoztatni fogunk Titeket a csoportban. Türelmetek köszönjük.
A másik, ami nagyon fontos, hogy az első 6 hónapban CSAK AZ FOG TUDNI REGISZTRÁLNI a csoportba az új webes felületen, aki itt a kampányban részt vesz és választ egy csomagot. Ezért arra kérünk mindenkit, hogy CSATLAKOZZON MOST.
Ti mondtátok:
„A csoport egy szuper közösség, ahol öröm vásárolni és eladni is.”
„Az esküvőmre nagyon szerettem volna egy fehér western csizmát (igazit, nem Asosról). Az esküvő előtt 3 hónappal feltettek ide egyet-a barátnőm azonnal el is küldte. Ez egy örök hála a csopinak!”
„Számomra ez a legjobb adok-veszek csoport, tényleg stílusos, igényes, inspiráló!”
„Klassz, hogy van, hogy életben tartjátok. Jó látni, hogy 1-1 darab akár többször is körbemegy, mire megtalálja az igazi gazdáját.”
„Évek óta leginkább innen frissítem a ruhatáramat. 💜 Mindenki mindig kedves, szimpatikus, szuperek a ruhák. 😉 Köszi nagyon a munkátokat, olyan jó, hogy van ez a csoport! Sokat segít a second hand népszerűsítésében. És a BABY SZEKRÉNY is hatalmas kincs! 💙”
„Kedves, szuper emberek (van, akivel szinte baráti lesz a viszony a több adásvétel után), és valóban minőségi ruhák… plusz pont, hogy találni tervezői, vagy igazán különleges darabokat, nemcsak fast fashiont!”
„Mindig különlegességeket találok.”
„Ez a csoport remek példa arra, hogy a másodkézből való vásárlás lehet igényes, környezettudatos és örömteli élmény. Nemcsak a gardróbunkat frissíti fel, hanem a szemléletünket is – jó látni, hogy így is lehet.”
„Életem cipője innen van, amiért örökké hálás leszek nektek és persze az eladónak, aki ide feltette! Kincsvadásznak érzem tőle magam, ami nagyon szuper élmény!”
„Jó érzés, amikor ismerőstől sikerül megvenni azt, amire már nincs szüksége!”
„Lav ju ❤️❤️❤️❤️ szuper embereket ismertem meg a csoportnak köszönhetően ✨”
„Itt ismertem meg a távoli unokatestvéremet egy táskaügyletnek köszönhetően 🙈 amúgy meg szuper a kemény mag, imádom, hogy egymás ruháját adjuk-vesszük 😀”
„Imádom 🙌 Köszi, hogy tag lehetek. 😊😎”
..................

Kampány ajánló

  • Óhazából az Újvilágba: Az Amerikába kivándorló magyarok emlékezete
    Művészet, kultúra, szórakozás
    Óhazából az Újvilágba: Az Amerikába kivándorló magyarok emlékezete

    Egy különleges családtörténeti gyűjtemény, amely elbeszélések, fotók és dokumentumok segítségével mutatja be a magyar kivándorlás személyes oldalát.

    Elérve 87%
    Eddig összegyűlt
    2,0 M Ft
  • MyFarm – Ahol terem az élet
    Művészet, kultúra, szórakozás
    MyFarm – Ahol terem az élet

    Ez a fotókönyv bensőségesen mutatja be a MyFarm kertek sokszínűségét, és ráébreszt, milyen fontos lenne, hogy mindenki termesszen haszonnövényt.

    Elérve 0%
    Eddig összegyűlt
    0 Ft
  • Hímer Attila, Ritter Ottó: Karmosi Mesék
    Művészet, kultúra, szórakozás
    Hímer Attila, Ritter Ottó: Karmosi Mesék

    Fabulák modern köntösben. Légy a mecénásunk! Segíts, hogy ez a közel másfélszáz illusztrált oldal nyomtatásban is megjelenhessen.

    Elérve 34%
    Eddig összegyűlt
    417 200 Ft
  • Cseresznyéskert a Mátrában. Fogadj örökbe egy cseresznyefát, szüretelj 2026-ban!
    Gasztronómia
    Cseresznyéskert a Mátrában. Fogadj örökbe egy cseresznyefát, szüretelj 2026-ban!

    Tavaly került hozzánk a Mátrai bio cseresznyéskert a kivágástól megmentve. Családommal a fenntartása a cél, és, hogy nektek is annyi örömöt adjon, mint nekünk.

    Elérve 99%
    Eddig összegyűlt
    992 500 Ft
  • Új
    🎉 NUSI KIFŐZDÉJE - Élethű gyertyák🎉
    Otthon, család, kert
    🎉 NUSI KIFŐZDÉJE - Élethű gyertyák🎉

    Nusi gyertyáival a magyar konyha ízei és illatai életre kelnek! Fenntartható alapanyagokkal és csomagolással, egyedi magyar élmény minden pillanatban.

    Elérve 0%
    Eddig összegyűlt
    0 Ft
  • Balatoni Vitorlák könyv
    Művészet, kultúra, szórakozás
    Balatoni Vitorlák könyv

    A Balaton szépségeit bemutató nagyméretű vitorlás könyv a legszebb tradicionális hajóktól a legmodernebb karbon katamaránokig. Nem csak vitorlázóknak.

    Elérve 62%
    Eddig összegyűlt
    1,5 M Ft
  • VII. Mindset Meetup
    Művészet, kultúra, szórakozás
    VII. Mindset Meetup

    Csatlakozz a Mindset Meetup mozgalomhoz, ahol a fiatalok összegyűlnek, hogy inspirálódjanak, tanuljanak és kapcsolatokat építsenek!

    Elérve 58%
    Eddig összegyűlt
    583 300 Ft
  • Møbee Twin – Két közös figura 3 lapon? Egy közös figura 4 lapon?
    Művészet, kultúra, szórakozás
    Møbee Twin – Két közös figura 3 lapon? Egy közös figura 4 lapon?

    A Møbee fejlesztői új kalandra hívnak! Fedezd fel a Møbee Twin világát: keresd a 2 közös figurát 3 lapon, vagy az 1 közöset 4 lapon! Készen állsz a kihívásra?

    Elérve 95%
    Eddig összegyűlt
    2,8 M Ft
  • Early Bird termékek
    Bejke és Villő - Így lettem nagy tesó
    Művészet, kultúra, szórakozás
    Bejke és Villő - Így lettem nagy tesó

    Ez a könyv verses formában, tabuk nélkül, de a gyerekek szintjén beszél a fogantatásról és a kistestvér megszületéséről, otthoni, meghitt környezetben.

    Elérve 14%
    Eddig összegyűlt
    253 077 Ft
  • Magyarországon is vannak mecénások?
    Művészet, kultúra, szórakozás
    Magyarországon is vannak mecénások?

    Ismersz kultúratámogató magánembert, azaz mecénást? Tudod, hogyan gondolkodik a művészetről? Az Art is Business mutatja be először Magyarországon őket.

    Elérve 30%
    Eddig összegyűlt
    3,0 M Ft
  • Early Bird termékek
    PurePan - Egészséges, friss péksüti 2 perc alatt - kompromisszumok nélkül
    Gasztronómia
    PurePan - Egészséges, friss péksüti 2 perc alatt - kompromisszumok nélkül

    Prémium kakaós csiga, amit otthon 3 perc alatt készre sütsz! 🚫Cukor 🚫Fehérliszt 🚫Egyéb adalékanyagok 🚫Aszpartám ✅Alacsony Glikémiás Index ✅Maximális Íz

    Elérve 0%
    Eddig összegyűlt
    0 Ft