• Irracionális Marketing | könyv, ami betekintés ad a vállalkozók pszichológiájába
  • Irracionális Marketing | könyv, ami betekintés ad a vállalkozók pszichológiájába
  • Irracionális Marketing | könyv, ami betekintés ad a vállalkozók pszichológiájába
  • Irracionális Marketing | könyv, ami betekintés ad a vállalkozók pszichológiájába
  • Irracionális Marketing | könyv, ami betekintés ad a vállalkozók pszichológiájába
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Művészet, kultúra, szórakozás
  • Oszd meg!

Irracionális Marketing | könyv, ami betekintés ad a vállalkozók pszichológiájába

Egy forradalmi könyv, ami bemutatja hogyan hatnak a viselkedésminták és traumák a vállalkozásunkra és a karrierünkre. Tovább olvasok ›
Sikertelen kampánySajnos ez a kampány nem talált elég vásárlót
A projekt 4% teljesült
Célösszeg:
1 000 000 Ft
Teljesült:
42 880 Ft
Állapot
Lezárt

Termékek

  • Köszi csomag

    Köszi csomag

    2 000 Ft

    • Köszönet poszt formájában
    • Köszönet a könyv végében
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
  • Könyv csomag

    Könyv csomag

    6 490 Ft

    • Irracionális Marketing könyv
    • Ingyenes kiszállítás
    • Dedikált példány a könyvbemutatón
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
  • Vacsora csomag

    Vacsora csomag

    29 900 Ft

    • Irracionális Marketing könyv
    • Köszönet a könyvben
    • Vacsora az Indigo Indiai Étteremben
    • Dedikált példány a könyvből
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
  • Mentor csomag

    Mentor csomag

    59 900 Ft

    89 900 Ft
    -33%
    • Irracionális Marketing könyv
    • Köszönet a könyvben
    • 2 órás személyes konzultáció
    • + 90 perces online kozultáció
    • Dedikált példány a könyvből
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
A Brancs összeköti az ötletgazdákat és a vásárlókat a cél megvalósulásáért.
A támogatásért cserébe exluzív termékekhez juthatsz hozzá.
100% visszafizetési garancia, a pénzed a Brancsnál van biztonságban a sikeres gyűjtésig.
A pszichológia a párkapcsolat területén már sikerrel alkalmazza azokat a módszereket, amiket Hermes Zoltán ebben a könyvben átültetett az üzleti életre. Hiszen valójában ezek a programok az életünk összes aspektusára hatnak.

Az örökölt, felvett és kialakult hiedelmek, traumák és viselkedésminták meghatározzák az életünk minőségét. 

 Ahogy azt is, hogy milyen könnyedén, milyen módon vagy felfogásban tudjuk megteremteni életünk alapjait adó hivatásunkat és az ehhez kapcsolódó anyagi biztonságot. Ezek azok a tényezők, amik befolyásolják életünk minőségét.
A szerző saját élményei, felismerései és példái alapján nyújt betekintést a tudatalattink működésébe a karrier területén. Rendszerezi, összefoglalja és gyakorlatokkal végigvezet minket a változás útján, hogy megleljük a saját válaszainkat és könnyebben elinduljunk a nekünk szánt úton. 
Támogasd Te is, hogy fizikai valóságban is megszülessen ez a mű! Bízunk benne, hogy sok embernek fog új nézőpontot, esetleg segítséget és támogatást nyújtani azokban az időkben, mikor nem érti miért alakulnak máshogy a dolgok, mint ahogy szeretné.

Termékekről

Az Irracionális Marketing 178 oldalban + 24 oldalas munkafüzetben foglalja össze, hogyan állhat ellen az elménk a karrier vágyainknak, ha ehhez kapcsolódóan téves hiedelmeket, rossz mintkákat kaptunk, vagy alakítottunk ki, esetleg olyan traumák értek minket, amik tudat alatt gátolják sikerességünket. Ilyenkor általában hiába próbálkozunk, csak rövid ideig tudunk sikeresek maradni, mert a tudatalattink olyan döntésekre ösztönöz minket, amik megteremtik, hogy ismét visszazuhanjunk, látszólag a körülmények áldozataként. Azt érezzük, hogy van előttünk egy láthatatlan betonfal, amit képtelenek vagyunk áttörni.
“A tudatalattinak mindig igaza van.”
A könyv megkülönbözteti az Ösztönös és a Tudatos Vállalkozót, aki tudja, hogy tudatlatti viselkedésmintáin is változtatni kell a siker érdekében. Ezt három szinten közelíti meg, a viselkedésminták, a hiedelmek és traumák szintjén, és megoldási javaslatokat ad mindhárom esetre. Emellett végigvezet a viselkedésminták 11 lépcsős megváltoztatásán, és a munkafüzet segítségével igyekszik egységbe rendezni a tudatos elmét és a tudatalattit. 

Csapat

Hermes Zoltán közel 20 éve foglalkozik marketinggel, vállalkozással, és ezalatt számos cég felfutását segítette a pár milliós bevételi szinttől, akár milliárdos éves árbevételig. Belülről ismeri a vállalkozói élet nehézségeit, mentális kihívásait és akadályait. 18 éves vállalkozói léte során volt már szabadúszó, marketing vezető, pár fős marketing ügynökség, majd egy 24 fős cég tulajdonosa és vezetője. Karrierje során háromszor állt már talpra egy-egy anyagi csőd után.
Cégével, a Magination Marketing Ügynökséggel, közel száz ügyféllel dolgozott az elmúlt 10 évben, köztük olyan hazai KKV cégeknek csinált már kampányt, mint az ELTE, Trófea Étterem, Develor Zrt., Login Autonom, Cageball.hu, Semmi Pánik Online Konferencia, Lifemax.
Az üzleti szférában talán tabunak számító spiritualitás és buddhizmus éppoly régóta közel áll hozzá, mint maga a marketing. Ám ez a kettő mégsem áll olyan távol egymástól, mint ahogy azt elsőre hinnénk. A transzcendens hit főleg akkor válik meghatározóvá a vállalkozóknál, amikor bekövetkezik egy válság, vagy amikor egy olyan növekedési lehetőség előtt állnak, ami meghatározó az életükre nézve. Zoltán több vállalkozást is átsegített ezen a ponton, ès saját vállalkozásaiban is megtapasztalta, amikor ugrásszerű változást tudott elérni. 
Ezeket csupán a racionalitàsra hagyatkozva nem lehet megérteni. Feltételezi azt, hogy vannak a tudatunkban olyan rejtett tényezők, amik befolyással vannak a vállalkozásunkra. Zoltán megtapasztalta, hogy egy átélt kudarc hatása akàr katalizátorként is működhet egy nagyobb növekedéshez. 
Mint ahogy az életünk más területein, a vállalkozói kihívások során is ahhoz, hogy jobb körülményeket teremtsünk, az önfejlesztésen keresztül vezet az út.
A könyv lektorálását Berki Renáta pszichológus végezte, aki már több, mint 20 éve foglalkozik önismerettel, önismereti csoportokkal és meditációval. Több évet élt Amerikában és Indiában, ahol ideje nagy részét szintén a gyakorlásnak szentelte.
A borítót Sramkó Zita tervezte, aki reklámgrafikusként számos márkán dolgozott már, emellett képzőművész, rendszeres kiállításokkal, és könyveket is illusztrált. Emellett maga is Osho meditációk lelkes híve.
Végül, de nemutolsósorban a csapat tagja még Ungi Eszter, aki grafikusként, marketing asszisztensként, és szuper "mindenesként" támogatja Zoltán munkáját. 

Menetrend

  • 2012 tavaszán egy meditációban azt láttam, hogy majd könyvet fogok írni. Teljesen megrémültem
  • 2014-ben megalapítom a Magination Marketing Ügynökséget
  • 2018 május: elkezdtem írni a könyvet
  • 2018 november: félbehagytam, mert úgy éreztem meg kell még tapasztalnom valamit, hogy befejezhessem a könyvet
  • 2019-2022 egy 24 fős cég tulajdonosa és vezetője vagyok, a marketing ügynökségem mellett
  • 2022 november: elkezdem folytatni az írást
  • 2023 szeptember: befejezem a könyv írását
  • 2023 október: Berki Renáta lektorálja a könyvet
  • 2023 november: Sramkó Zita elkészíti a könyvborítót
  • 2023 december: elkészül a tördelés
  • 2024 év eleje: megjelenés

Kampány ajánló