"Szerintem vállalkozóként a példák szuper fontosak, hiszen így működünk mi vállalkozók. Van egy nagy célunk, amit el akarunk érni és keressük hozzá az eszközöket. Nézzük, hogy mi az, ami másnak már működött, mi a járható út, mik az eszközök, mik az eszközök, amik segítenek a célok elérésében. Ezért fontos az, hogy létrejön ez a sorozat, ez a könyv, mert ezen keresztül a vállalkozók megismerik, hogyan lehet sikerre vinni a saját sztorijukat."- Balogh Petya véleménye a Megcsináltuk!-ról
"... mert átkattant valami a fejünkben: megéreztük, hogy el lehet adni így online is a Cselest, ami meghatározta, merre menjünk tovább"Varga Dávid, Cseles társalapító
2 évvel később pedig már 200 milliós éves árbevételnél és két "kifogott Cápánál" járnak online értékesítésből.
"Nagy volt a gyűjtés tétje! Két és fél milliót tűztünk ki, és több mint hárommillió forintot gyűjtöttünk össze a végére, de azért voltak álmatlan éjszakáim... Kilencven napig izgultam, minden egyes utalás után lestem, hogy áll az összeg. Ezzel keltem, ezzel feküdtem. Alig hittem el, amikor átléptük az egymilliót, aztán a kétmillió környékén volt egy nagy megtorpanás, hetekre megállt a gyűjtés... Gábortól megtudtam, hogy nem titok, van egy lélektani határ, 80 százalék - ha valaki ezt eléri, utána már pillanatok alatt összejön a maradék. És tényleg, amint nyögvenyelősen, kínszenvedősen meglett a 80 százalék, rá két napra megvolt a 105%. Mert ha az emberek látják, hogy már biztosan teljesül a cél, akkor azt a kicsit, ami még hiányzik, beletolják"Jocó bácsi, a Kamaszharc színdarab szerzője / Idézet a Megcsináltuk! könyvből és podcastsorozatból.
Szereplőkakik már biztosan benne lesznek
"...levette a vállamról azt a kockázatot, hogyha nincs rá elég kereslet, akkor nem megyek mínuszba. (...)szerettem volna valamit, ami így átadja azt a zeneszeretetet, meg nem is zeneszeretet, én ezt már zenebolondériának mondanám, tényleg, hogy van egy ilyen érzetem, hogy a zene, az fantasztikus, és egyébként meg pofonegyszerű. És egyébként játék, meg játékos.(...) amíg nem találok olyat, aki ezt le tudja gyártani, belevágtam a Brancsba, ugye az levette a vállamról azt a kockázatot, hogyha nincs rá elég kereslet, akkor nem megyek mínuszba, mert ott derül ki, hogy van-e erre kereslet.(...) És az derült ki, hogy 100, most nem is tudom pontosan, de 100 százalék fölött 130 vagy 138 valahány ilyen százalékos eredmény volt, aminek nagyon-nagyon örültem és nagyon büszke is voltam rá, és onnantól kezdve éjt nappallá téve, hogy hogy legyen az a fémlap jó, hogy legyen az a doboz tökéletes, milyen grafikus csinálja meg, milyen logó legyen, ezzel dolgoztam együtt"Sőnfeld Mátyás, a Xilofun társasjáték ötletgazdája, tulajdonosa. Részlet a Megcsináltuk! könyvből és podcastsorozatból
"Ez a könyv nem a végállomás, hanem egy új kezdet. Minden egyes olvasó potenciális álmodó, aki talán éppen ebből a könyvből meríti majd az inspirációt saját projektjéhez."Kövesdi Gábor