• One More LIKE! közösségi játékfilm a "social sex" útvesztőjéről
  • One More LIKE! közösségi játékfilm a "social sex" útvesztőjéről
  • One More LIKE! közösségi játékfilm a "social sex" útvesztőjéről
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Művészet, kultúra, szórakozás
  • Oszd meg!

One More LIKE! közösségi játékfilm a "social sex" útvesztőjéről

Filmünk őszintén és tabuk nélkül beszél a Z-generációs fiatalokról, valamint a social média világában zajló szexuális tartalomkészítésről, annak veszélyeiről. Tovább olvasok ›
Sikeres kampány, köszönjük!A kampány lezárult, az értékesítés egyelőre szünetel
A projekt 118% teljesült
Célösszeg:
2 000 000 Ft
Teljesült:
2 375 000 Ft *
* A gyűjtött összeg a kampány zárásának időpontjában érvényes értéket tükrözi

Termékek

  • Filmnéző csomag

    Filmnéző csomag

    5 000 Ft

    • Hozzájárulás a film sikeréhez
    • Korai hozzáférés a filmhez
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
  • Támogatói csomag köszönő videóval

    Támogatói csomag köszönő videóval

    10 000 Ft

    • Hozzájárulás
    • Korai hozzáférés a filmhez
    • Köszönő videó a főszereplőtől
    • Werkfilm hozzáférés
    • Felkerülés a támogatói listára
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
  • Exkluzív filmvetítés csomag

    Exkluzív filmvetítés csomag

    25 000 Ft

    • Hozzájárulás
    • Korai hozzáférés a filmhez
    • Páros jegy a díszbemutatóra
    • Dedikált, nyomtatott poszter
    • Köszönő videó főszereplőtől
    • Werkfilm hozzáférés
    • Felkerülés a támogatói listára
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
  • Stábtag csomag

    Stábtag csomag

    75 000 Ft

    • Hozzájárulás
    • Korai hozzáférés a filmhez
    • Név kiírás stáblistán
    • Páros jegy a díszbemutatóra
    • Stábtag póló
    • Dedikált, nyomtatott poszter
    • Köszönő videó főszereplőtől
    • Werkfilm hozzáférés
    • Beszélgetés az alkotókkal
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
  • Associate producer csomag

    Associate producer csomag

    250 000 Ft

    • Hozzájárulás
    • Korai hozzáférés a filmhez
    • Név kiírása a stáblistán
    • 3 db páros jegy a díszbemutatóra
    • Stábtag póló
    • Név kiírása a plakáton
    • Névre szóló köszönő videó
    • Számozott, dedikált forgatókönyv
    • Részvétel egy forgatási napon
    • Nemzetközi IMDB kredit
    • Werkfilm hozzáférés
    • Közös fotó a stábtagokkal
    • Dedikált, nyomtatott poszter
    • Produceri köszöntő oklevél
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
  • LIMITÁLT CO-produceri csomag

    LIMITÁLT CO-produceri csomag

    500 000 Ft

    • Hozzájárulás
    • Korai hozzáférés a filmhez
    • CO-Producer kiírás a film elején
    • Első vágás megtekintése
    • VIP-Stábvetítés, beszélgetéssel
    • 4 db páros jegy a díszbemutatóra
    • Interjú a sajtóközleményben
    • Produceri póló
    • CO-Producer kiírás a plakáton
    • Produceri köszönő videó
    • Dedikált forgatókönyv
    • Részvétel forgatási napokon
    • Nemzetközi IMDB kredit
    • Szereplés a werkfilmben
    • Közös fotó a stábtagokkal
    • Dedikált, nyomtatott poszter
    • Produceri köszöntő oklevél
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
A Brancs összeköti az ötletgazdákat és a vásárlókat a cél megvalósulásáért.
A támogatásért cserébe exluzív termékekhez juthatsz hozzá.
100% visszafizetési garancia, a pénzed a Brancsnál van biztonságban a sikeres gyűjtésig.
100%! Hála, és köszönet az eddigi rekord gyorsaságú támogatásért!
Jó hír, hogy a kampány fut tovább, így TOVÁBBRA IS VAN LEHETŐSÉG TÁMOGATNI a filmprojektünket. A célösszegen felül beérkezett támogatások a film képi világának fejlesztésére és az utómunkájára fordítanánk, amely fontos és hangsúlyos része a filmnek. Kérjük, járulj hozzá filmünk sikeréhez!  

Készítsünk egy filmet a fiatalokért, a fiataloknak! Indítsunk társadalmi párbeszédet! 

Miért választottuk közösségi finanszírozású filmünknek ezt a témát? Mert egy olyan társadalmi problémát szeretnénk megfilmesíteni, amely sok fiatalt érdekel, érint illetve szülőt és nagyszülőt edukálhat. 
"A Z-Generáció jelentős százaléka ma elveszetten kering egy útkereső labirintusban. Magukra vannak hagyva kérdéseikkel, kételyeikkel, bizonytalanságaikkal. Jelentős mentális és morális veszélynek vannak kitéve, miközben a környezetük is tanácstalan az ő motivációjukat és megértésüket illetően."
Pálfai Károly, független filmes filmalkotó

Ismerj meg megtörtént szituációkat egy fikciós sztoriba csomagolva, amik szórakoztatva gondolkoztatnak el.

A különböző online platformok és videómegosztó oldalak Like-vadász szemléletmódja felerősítette a vágyat a fiatalokban, hogy egyre többet mutassanak meg magukból. A fiatalok ezzel a merészebb és intimebb tartalmakkal egyrészről pénzt, másrészről figyelmet, rajongást, szeretetet vagy elismerést akarnak szerezni. Ezzel elérik, hogy a célzottan erotikus és pornográf platformok egyre növekvő számban vonzzák be az erre témára érzékeny, adott esetben pénzhiánnyal küzdő vagy érzelmeikben manipulálható fiatalokat. 
A film nem ítélkezni akar azok felett, akik szerepeltetik magukat ilyen csatornákon, hanem elgondolkodtatni és tudatosítani szeretne az ok és okozat körfogásának bemutatásával.
A One more like! film megtörtént szituációkat csomagol egy fikciós sztoriba, amivel szórakoztatva lehet elgondolkodtatni. A fiatalokat így segíteni tudjuk abban, hogy tiszta fejjel tiszta képet lássanak erről a rengeteg tabut rejtő, rejtélyes világról.

Termékekről

A One more like filmalkotás célja egy korjelenség ábrázolása, az ítéletalkotás nélküli kérdésfeltevések kreatív módja.

A film azt a témát feszegeti, hogy egy fiatal fiú miért dönt úgy, hogy egy számára ezidáig ismeretlen Social Media platformra keveredve ott bármi áron bevételi forrást, vagy éppen népszerűséget szerezzen. A főszereplő olyan tartalomgyártási cunamiba keveredik, amely végül gyökerestül változtatja meg az életét és később eredeti személyiségét is. S bár a könnyűnek tűnő élet és sok pénz lehetősége vonzó és kecsegtető, a sorozatos bizonytalan döntések okán kialakuló drámai végkifejlet elkerülhetetlen.
Nem egy tanmesét vagy propagandafilmet készítünk, hanem hitelesen, nyersen, őszintén akarjuk bemutatni a generációs gondolkodás ok-okozati rendszerét. Csak hiteles ábrázolással lehet megértetni a karakterek valós motivációját, láttatva természetesen a társadalom, vagy a közösségek felelősségét is. 
A film számos fiatalok által megtörtént valós helyzetet és annak következményét mutatja be, amelyet egy fikciós köntösbe csomagoltunk. A történet őszintén és tabuk nélkül beszél a Z-Generációt érintő legfontosabb dilemmákról és az ezekből kialakuló bizonytalanságról. Fókuszba helyezi a Social Media világában zajló szexuális tartalomkészítés sodródó folyamatait és a látványos mindenki számára látható csillogás láthatatlan árnyoldalait. 
A film látványvilága és hangulata a valóságot képezi le. Hatásaiban az a cél, hogy a nézőt érzelmileg is közelebb hozza azokhoz a dilemmákhoz, amelyet a fiatalok éreznek, hiszen e nélkül nem érthetőek meg a Z-Generáció működési folyamatai, tetteik és módszereik. Cél, hogy a hangsúly az őszinte mondanivalón legyen. 

Főszerepben Gombos Krisztián.

Gombos Krisztián színész, vagy ahogy sokan becézik, "Gombi" az egyik kereskedelmi csatornán futó legnépszerűbb napi sorozatban vált igazán ismertté. Gondolkodás nélkül vállalta a film főszerepét, hiszen önmaga is különösen fontosnak tartja a következő generációk értékalapú működését támogató projekteket. Gombi már 2019-ben együtt dolgozott Pálfai Károllyal és a stábban a LECSÓ című kisfilm forgatásán, amely 13 nemzetközi kisfilm fesztivál díjjal is büszkélkedhet.
"Jómagam sportoló voltam és ott is sokmindent tapasztaltam, amiből meríteni tudok ehhez a karakterhez. A filmben számos olyan helyzetet bemutatunk majd, ami velem is megtörtént vagy épp a környezetemben zajlott így ráláttam az ok-okozatiságára. Nagyon motivál, hogy egy jelentős projekt mellé álljak és bízom benne, sokan gondolják velem együtt fontosnak ezt a témát."
Gombos Krisztián főszereplő

Csapat

A film mindenkié! Baráti közösség, aki hisz a változás erejében!

Pálfai Károly már nagyon fiatalon, 16 évesen fotóriporterként és sportfotósként dolgozott, pályafutását 15 év elteltével zárta le, hogy új területen, a stratégiai tanácsadás, a PR és a kommunikáció, a reklámok világában próbálja ki magát. Stratégiai látásmódjának fejlesztése ösztönözte arra, hogy elmélyedjen az önismeret, a spiritualitás és a harcművészetek világában. Ennek is köszönhető, hogy filmjeiben kiemelten foglalkozik az emberek lelki világát, érzelmi reakcióit és az azokhoz kapcsolódó dilemmákat érintő kérdésekkel.
2019-ben készített első kisfilmje óta minden erejével a független filmkészítés irányába fordult. LECSÓ című fogyatékkal élők témájában készített kisfilmje 13 nemzetközi díjat nyert el és közel 50.000 diákhoz jutott el. A filmet mai napig speciális oktatásokhoz alkalmazzák a fogyatékkal élők érzékenyítése céljából.
2022-ben készített BOUND LEGS / CIPŐFŰZŐ című kisfilmje ezidáig 32 nemzetközi díjat nyert el kisfilmes fesztiválokon, amely egy helikopter szülő és gyermekének feszültséggel teli életébe enged elgondolkodtató bepillantást. A film 2023 őszén kerül bemutatásra nyilvánosan egy társadalmi célú kampány keretein belül, amelynek célja, felhívni a figyelmet a helikopter szülők és helikopter-gyerekek generációs problémájára. 
 Pálfai Károly filmalkotó, önismereti és motivációs tréner (Fotó: Nagy Tamás / Index)
A film egy sokszínű önismereti utazás. Benne rejlik a lehetőség, hogy más szemüvegen át szemléljük magunkat és környezetünket, valamint kívülről lássunk rá az ok-okozat összefüggéseire, saját életünk megoldandó kihívásaira is.

Ismerd meg a stábot!

A film stábját Károly barátai, egy buddhista közösség tagjai alkotják, akik közül többen a hazai és nemzetközi filmgyártásban dolgozó elismert szakemberek. A filmben dolgozó munkatársak legnagyobb része egytől-egyig a film és az alkotás szeretetéért, anyagi ellenszolgáltatás nélkül segítő huszonéves fiatalok.
Hisszük, hogy az alkotás és a film eszközével való üzenet átadás és történetmesélés nem csak egyes társadalmi rétegek vagy belterjes szakmai közösségek kiváltsága lehet. Hisszük, hogy a tehetséges és lelkes kisebb közösségek is képesek a társadalom számára hasznos és értékes alkotásokat életre hívni, képesek változásra ható gondolatokat elültetni. 

Gombos Krisztián, a főszereplő karatkere

Gombos Krisztián sokak számára ismerős lehet, mint az egyik legnépszerűbb napi sorozat sok éven át képernyőn lévő karaktere. A lelkes és tehetséges színész számára ez a szerep nem egy csak szokványos feladat. Az író-rendezővel közösen dolgozták ki a karakter minden részletét, hogy minél hitelesebb és "maibb" legyen a főhős mondanivalója. 
Ha Te is hiszel bennünk, akkor kérjük segítsd és támogasd kezdeményezésünket, légy Te is az összefogás tagja és készítsünk egy filmet a fiatalokért, a fiataloknak!
Tekintsd meg Pálfai Károly és csapata, valamint Gombos Krisztián közös legutóbbi díjnyertes kisfilmjét, a LECSÓ-t.

Menetrend

Amennyiben a BRANCS kampánya sikerrel zárul megkezdjük a film gyártási előkészítését és 2023 nyarán leforgatjuk a One more like! című játékfilmünket, hogy még 2023 végén bemutathassuk a közönségnek és elindulhasson az a társadalmi párbeszéd, amelyet célul tűztünk ki. Csúszás esetén az alternatív forgatási időpontunk 2023 őszén valósul meg, amely esetben a film bemutatójára 2024 tavaszán kerülne sor. 

Kampány ajánló