• Marketyour.store – A termékfotózás jövője megérkezett!
  • Marketyour.store – A termékfotózás jövője megérkezett!
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Technológia, innováció
  • Oszd meg!

Marketyour.store – A termékfotózás jövője megérkezett!

360°-os robotizált termékfotózási megoldásunkkal webshopok számára segítünk termékeiket interaktívan bemutatni. Te milyen terméket fotóznál meg 360°-ban?
A projekt 0% teljesült
Célösszeg:
10 000 000 Ft
Hátra van még:
1 nap

Termékek

  • 1 db termék 360° Termékfotózása

    1 db termék 360° Termékfotózása

    30 000 Ft

    31 750 Ft
    -6%
    • termékméret: 3,5m-es átmérőig
    • HTML tartalom
    • bármilyen weboldalba beágyazható
    • mérhető tartalom
    • egységesebb márkakép
    • helyszín: Székesfehérvár
  • 10db Webshop termékfotó - fehér háttérrel

    10db Webshop termékfotó - fehér háttérrel

    35 000 Ft

    50 000 Ft
    -30%
    • Konzisztens megjelenítés
    • Egységes beállítások
  • 10 db Lifestyle termékfotó

    10 db Lifestyle termékfotó

    63 500 Ft

    100 000 Ft
    -37%
    • Esztétikus
    • Stílusos
    • Megnyerő
  • 10 db termék 360° Termékfotózása

    10 db termék 360° Termékfotózása

    300 000 Ft

    • termékméret: 3,5m-es átmérőig
    • HTML tartalom
    • bármilyen weboldalba beágyazható
    • mérhető tartalom
    • egységesebb márkakép
    • helyszín: Székesfehérvár
  • 45 db termék 360° Termékfotózása

    45 db termék 360° Termékfotózása

    1 250 000 Ft

    • termékméret: 3,5m-es átmérőig
    • HTML tartalom
    • bármilyen weboldalba beágyazható
    • mérhető tartalom
    • egységesebb márkakép
    • helyszín: Székesfehérvár
360°-os termékfotózási szolgáltatásunkkal közelebb hozzuk a vásárlókat a termékhez az online térben.
  • Interaktívan mutatjuk be az ügyfeleink árucikkeit, amellyel újabb vásárlókat tudnak elérni közösségi médián keresztül;
  • konverziót növelnek tartalmaink, hiszen a 360°-os, részletgazdag megjelenítés által biztos döntést tudnak hozni a vásárlók;
  • továbbá a márka hűséget és egységes marketing megjelenést segíti az általunk nyújtott szolgáltatás legyen szó kis és/vagy nagykereskedőről, gyártóról vagy marketing ügynökségről.
Mindenkinek - aki fizikai terméket értékesít az online térben - segítségére van az általunk készített tartalom!
Nem hiszed? 
Nézz meg egy-két 360°-as termékfotó példát magad! Kattints IDE , IDE , vagy IDE
(A 360° termékfotó a Brancs platform működési elve miatt, és nem technikai okokból nem került a jelenlegi oldalban beágyazásra.)
De hogyan is néz ki szolgáltatásunk a gyakorlatban? 
Ügyfeleink termékeit 360°-ban jelenítjük meg az általunk fejlesztett robotizált munkafolyamatnak (hardver és szoftver megoldásnak) köszönhetően. HTML tartalmat készítünk az általunk készített fotókból, melyet a szerverünkön elhelyezve, az általunk biztosított beágyazási kóddal egyszerűen meg lehet jeleníteni bármilyen weboldalon. Mindezt gyorsan, egyszerűen és költséghatékonyan!
Kampányunknak 3 fő célja van:
  1. Tartalomintegráció továbbfejlesztése applikációk segítségével WooCommerce, Shoprenter, Shopify webshopmotorokhoz.
  2. Újabb robotok fejlesztése nagyméretű (3,5m-nél nagyobb termékek pl.: autó, traktor, ipari gépek) és függesztett termékekhez.
  3. Franchise rendszer kialakítása és külföldi piacok felé terjeszkedés előkészítése.

Termékekről

Egy kép többet mond 1000 szónál, egy 360°-os termékkép pedig mindent elmond a termékedről!
Ötletünk még 2019-ben fogalmazódott meg:
Én, Balázs, a Herendi Porcelánmanufaktúránál dolgoztam export értékesítési vezetőként, és a célom volt, hogy termékeinket minél látványosabban mutassuk be az e-kereskedelemben. Kiemelt szempont volt az elkészült tartalmak felhasználásának egyszerűsége, hogy belföldi és külföldi ügyfeleink egyaránt fel tudják használni őket, hogy integrálni lehessen őket a meglévő szervezeti folyamatokba és infrastruktúrába, és legfontosabb, hogy az értékesítésben egy újabb eszközt biztosítsanak a kitűzött értékesítési célok elérésében - mérhetően, egyszerűen. Mivel sok termékről volt szó, szükséges volt egy munkafolyamat kialakítása, amellyel az egy termékre eső tartalomgyártási költséget minél jobban optimalizálni tudtuk, az elkészült tartalom minőségének kompromittálása nélkül. 
Több megoldást is tanulmányoztunk, azonban egyik sem fedte le teljesen a fotózás-webfejlesztés-marketing felhasználás területét. Részegységeiben igen, de a teljes értékláncot nem.
A fotósok szép fotókat készítenek (ezeket pedig valamilyen módon megjelenítik weboldalakon), a webfejlesztők kódokkal foglalkoznak, náluk nem a vizuális megjelenés a prioritás, a marketing pedig mérhető eredményeket szeretne. Erre a háromszögre kellett egy megoldás.
Mivel ezt egyik vizsgált opció sem adta meg a kívánt módon, ezért megalkottuk a saját megfejtésünket:  
  1. Építettünk egy 300nm-es stúdiót Székesfehérváron (egy régi baromfi nevelésre használt raktárat alakítottunk át Startup Stúdióvá).
  2. Automatizáltuk a fotózás folyamatát: fejlesztettünk két robotot, amelyekkel a képalkotási folyamatot teljesen automatizáltan végezzük. Ráadásul egészen 3,5m-es átmérőig tudunk terméket fotózni!
  3. Az elkészült fotókból HTML tartalmat generálunk, és ellátjuk minden szükséges jellemzővel, amelyek segítik ezek kattintható posztként való megjelenítését a közösségi médiában.
  4. Az elkészült tartalmakat lehet nagyítani/kicsinyíteni, teljes képernyőre tenni, automatikusan forgatni, forgás sebességét állítani több más paraméter között.
  5. Ezeket a posztokat hirdetni lehet, amellyel újabb ügyfeleket lehet megszólítani (Facebook ads, Linkedin ads, Google Display).
  6. Mivel HTML tartalmakat biztosítunk, ezeken bármilyen vásárlást ösztönző linket el lehet helyezni, az adott marketing funnel igényeihez igazodva. Van olyan ügyfelünk, aki ezt direkt vásárláshoz használja, és van, aki email feliratkozó listát készít ezen tartalmak felhasználásával.
  7. A termékfotókon interaktívan el lehet helyezni hotspotokat, mellyel további Unique Selling Point-ot lehet megmutatni a vásárlóknak, továbbá a termékfotókat egymásba lehet ágyazni, ezáltal is segítve az UpSelling folyamatát.
  8. Természetesen Google Analytics, LinkedIn Insight Tag, Facebook Pixelt is el lehet helyezni a tartalmakban, a még pontosabb lekövetés érdekében!
A stúdió egy része.
Az általunk kialakított szolgáltatásnak köszönhetően az e-kereskedelmi oldalak interaktívan tudják termékeiket megjeleníteni, bármilyen weboldalba beágyazhatóan, az általunk biztosított beágyazási kódokkal. Nagykereskedők és gyártók pedig standardizált tartalommal tudják kiszolgálni a kiskereskedőiket, ezáltal is erősítve és egységesítve a márkaképüket, továbbá erősítik kiskereskedelmi versenypozíciókat.
2021 Májusától részesei vagyunk a Google for Startups programnak, melynek segítségével gyors felhőszolgáltatással tudjuk tartalmaink kiszolgálását biztosítani a világ minden pontján.
2021 Novembere óta pedig beléptünk a Microsoft for Startups programba is, mellyel tovább bővült a kiszolgáló infrastruktúránk kapacitása.
Részt vettünk számos Startup verseny és akcelerátor programban, mint például AHA! Brainstore by Antenna Hungária, Pozi.io, Design Terminál, hogy néhányat említsünk a sok közül.
Benne vagyunk a Digitális Jólét Program Hyper export programjában, előadtunk többek között a VC summit konferencián is mint az AHA! Brainstore közönségdíjas startupja, idén májusban pedig a szlovén PODIM startup konferencián veszünk részt, mint kiválasztott startup.
Ügyfeleink között tudhatjuk többek között a Cápák Közöttből ismert WeRMamba csapatát és a Magyar Kereskedelmi és Ipar Kamara kiváló kézműves remek programját is. 
És hogy mit mondanak rólunk ügyfeleink? Alábbi videóból megtudhatod:
Neked mit fotózhatunk?

Csapat

Kovács Balázs vagyok, a Marketyour.store Kft. alapítója és tulajdonosa. Több mint egy évtizedet éltem és dolgoztam dél-kelet Ázsiában, onnan költöztem haza 2018-ban. Több nyelven beszélek, Malajziában végeztem egyetemen. Hobbim a probléma megoldás. Korábbi munkahelyeim során is probléma megoldás, üzletfejlesztés, értékesítés és marketing volt a szakterületem mielőtt vállalkozó lettem. Fontosnak tartom, hogy megértsük az ügyfeleink problémáit, arra pedig egyszerű és hatásos megoldást kínáljunk. Marketyour.store-nál is ez volt a fő motiváció azon túl, hogy szerettem volna építeni egy nemzetközileg sikeres magyar Startup-ot.
Ismerj meg minket jobban!

Menetrend

Az ötlet 2019-ben született meglévő igény alapján
2020 Márciusában döntöttünk a fejlesztés megkezdése mellett.
2020 Áprilisban kezdtünk programozással foglalkozni, és végig gondolni, hogy lehet HTML tartalmat készíteni a fotókból, ezeket pedig weboldalakon felhasználni.
2020 Augusztusában készült el az MVP.
2020 Szeptemberében belépünk az Input program.
2020 Novemberében készült el az első robotunk.
2020 Decemberében alakultunk KFT-vé, egyéni vállalkozásból.
2021 Januárban voltak az első ügyfél megkereséseink.
2021 Májusban beléptünk a Google for Startups programba.
2021 Júniusban elkészült a stúdiónk Székesfehérváron.
2021 Júniusban volt az első fizető ügyfelünk.
2021 Októberében részt vettünk Pozi.io versenyén.
2021 Novemberében megnyertük a közönségdíjat az AHA!Brainstore programjában.
2021 Novemberében beléptünk a Microsoft for startups programba.
2022 Május Belépés a Brancs közösségbe. 😊
A megrendeléseket a kampány lezárultával folyamatosan tudjuk szállítani, a támogatókkal egyeztetett időpont szerint 2022 Júliustól.

Kampány ajánló