• Óegyiptomi táblajáték egyenesen Tutanhamon sírjából – Senet
  • Óegyiptomi táblajáték egyenesen Tutanhamon sírjából – Senet
  • Óegyiptomi táblajáték egyenesen Tutanhamon sírjából – Senet
  • Óegyiptomi táblajáték egyenesen Tutanhamon sírjából – Senet
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Művészet, kultúra, szórakozás
  • Oszd meg!

Óegyiptomi táblajáték egyenesen Tutanhamon sírjából – Senet

Stratégiai társasjáték az ókori egyiptomi hitvilág elemeivel. A táblát modernizálva, a szabályokat újraalkotva és kibővítve jelentetnénk meg. Tovább olvasok ›
Sikertelen kampánySajnos ez a kampány nem talált elég vásárlót
A projekt 0% teljesült
Célösszeg:
7 000 000 Ft
Teljesült:
13 800 Ft
Állapot
Lezárt

Termékek

  • SENET alapjáték

    SENET alapjáték

    5 200 Ft

    5 900 Ft
    -12%
    • Saját ötlet
    • Art deco
    • Ókori
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
  • SENET bővített kiadás

    SENET bővített kiadás

    6 900 Ft

    7 800 Ft
    -12%
    • Saját ötlet
    • Négyszemélyes
    • Art deco
    • Ókori
    Kampány lezárult, jelenleg nem rendelhető
A Brancs összeköti az ötletgazdákat és a vásárlókat a cél megvalósulásáért.
A támogatásért cserébe exluzív termékekhez juthatsz hozzá.
100% visszafizetési garancia, a pénzed a Brancsnál van biztonságban a sikeres gyűjtésig.
Kedves Vásárlónk, Támogatónk!  Ez a kampány a Brancs indulásakor került ki az oldalra. Mivel elsőnek lenni mindig nagyobb kihívásokkal jár, ezért a gyűjtés időtartamát meghosszabbítottuk még 20 nappal – meghálálva ezzel a kampánygazda munkáját és bizalmát. A hosszabbítás következtében a hozzávetőleges kézbesítési dátum módosulhat – erről pontosabb információt a termékrészleteknél találsz – amennyiben a kampány eléri célját, erről bővebben is tájékoztatni fogunk. Bízunk benne, hogy együtt ezt a gyűjtést is sikerre vihetjük! Köszönjük a megértésedet!
Kampányunkkal elsősorban az ókori Egyiptom és a történelem szerelmeseit célozzuk egy nagy múltú, mára csaknem elfeledett kétszemélyes, stratégiai társasjáték, a SENET feltámasztására, igényes kivitelű megjelentetésére és szabályainak modernizálására tett kísérlettel.
Régészeti feltárások alkalmával több esetben bizonyították, hogy a SENET a maga korában – évezredekkel ezelőtt – legalább olyan népszerű játék volt, mint később a Malomjáték vagy a Dáma. A közemberek mellett a fáraók is előszeretettel töltötték ráérő idejük jórészét asztal méretű vagy nagy, téglatest alakú, fiókkal rendelkező SENET játékkal. Célunk a SENET szabályainak kialakítása, modernizálása és megismertetése a nagyközönséggel. Mivel közel négy évezred elmúltával a játéknak csak a táblája maradt fenn különféle hieroglifákon és falvéseteken, csak következtethetünk a játékmenetre. Ez a hiányosság adja a modern kiadás sava-borsát. A klasszikus kétszemélyes játékmenet mellett lehetőség nyílik az általunk megalkotott négyszemélyes játékmódra, amely teljes egészében új elem a játék történetében. A játékbábuk az egyiptomi hitvilágból merítenek, mivel négy egyiptomi istenséget szimbolizálnak: Anubisz (sakál), Hórusz (sas), Basztet (macska), Szobek (krokodil), így utalva a játék eredetére.
Az egyiptomi hieroglifákra emlékeztető táblajelöléseket meghagyva, küllemüket némiképp modernizálva kívánjuk a játékot előbb papíralapon (vastag, minőségi, fényes felületű, összehajtott karton), majd kellő számú igénylő esetén (minimálisan 20 fő) környezetbarát módon, fából megjelentetni. Mivel napjaink meghatározó eleme a fenntarthatóság, a SENET újrahasznosított papírból készül majd, míg bábui az oly’ népszerű 3D nyomtatás technológiájával.
Bízunk benne, hogy a régi alapokból kiindulva sikerül modern köntösbe bújtatni a SENET-et, és ezzel elfoglalhatja méltó helyét a társasjáték kedvelők, a gyűjtők, de mindenekelőtt a játszani szeretők polcán.
Az igényelt összeg magában foglalja a SENET játéktábla modernizált kivitelének tervezését és megrajzolását, a bábuk tervezését, nagy teljesítményű 3D nyomtató beszerzését a szükséges elemekkel, valamint 300 db SENET alapjáték gyártását, honlap létrehozásának valamennyi költségét, és a kézbesítést bonyolító futárcég szerződésében foglalt költségeket.

Termékekről

Kampányunkkal elsősorban az ókori Egyiptom és a történelem szerelmeseit célozzuk egy nagy múltú, mára csaknem elfeledett kétszemélyes, stratégiai társasjáték, a SENET feltámasztására, igényes kivitelű megjelentetésére és szabályainak modernizálására tett kísérlettel. Régészeti feltárások alkalmával több esetben bizonyították, hogy a SENET a maga korában – évezredekkel ezelőtt – legalább olyan népszerű játék volt, mint később a Malomjáték vagy a Dáma. A közemberek mellett a fáraók is előszeretettel töltötték ráérő idejük jórészét asztal méretű vagy nagy, téglatest alakú, fiókkal rendelkező SENET játékkal. Célunk a SENET szabályainak kialakítása, modernizálása és megismertetése a nagyközönséggel. Mivel közel négy évezred elmúltával a játéknak csak a táblája maradt fenn különféle hieroglifákon és falvéseteken, csak következtethetünk a játékmenetre. Ez a hiányosság adja a modern kiadás sava-borsát. A klasszikus kétszemélyes játékmenet mellett lehetőség nyílik az általunk megalkotott négyszemélyes játékmódra, amely teljes egészében új elem a játék történetében. A játékbábuk az egyiptomi hitvilágból merítenek, mivel négy egyiptomi istenséget szimbolizálnak: Anubisz (sakál), Hórusz (sas), Basztet (macska), Szobek (krokodil), így utalva a játék eredetére.
A társasjáték első verziója, kétszemélyes változat
Az egyiptomi hieroglifákra emlékeztető táblajelöléseket meghagyva, küllemüket némiképp modernizálva kívánjuk a játékot előbb papíralapon (vastag, minőségi, fényes felületű, összehajtott karton), illetve környezetbarát módon, fából megjelentetni (maximálisan 20 fő részére). Mivel napjaink meghatározó eleme a fenntarthatóság, a SENET újrahasznosított papírból készül majd, míg bábui az oly’ népszerű 3D nyomtatás technológiájával.
Bízunk benne, hogy a régi alapokból kiindulva sikerül modern köntösbe bújtatni a SENET-et, és ezzel elfoglalhatja méltó helyét a társasjáték kedvelők, a gyűjtők, de mindenekelőtt a játszani szeretők polcán.
- Turi András, a SENET megálmodója
A társasjáték első verziója, kétszemélyes változat
Az igényelt összeg magában foglalja a SENET játéktábla modernizált kivitelének tervezését és megrajzolását, a bábuk tervezését, nagy teljesítményű 3D nyomtató beszerzését a szükséges elemekkel, valamint 300 db SENET alapjáték gyártását, honlap létrehozásának valamennyi költségét, és a kézbesítést bonyolító futárcég szerződésében foglalt költségeket.

Csapat

A Counthill Crest Mediator Kft. 2022-ben alakult meg, bár elődje évek óta létezik. Jelen formájában ketten alkotjuk az állandó tagságot (mindketten Andrások vagyunk) és feladatainknak megfelelően egészülünk ki grafikussal, fordítóval, nyomdával és bárkivel, aki minőségi segítséget tud nyújtani munkánkban.
Mi ketten, alapítók és állandó tagok, tanár-tanítványból váltunk előbb barátokká, majd munkatársakká.
- Bánhegyi András, a SENET kampány megálmodója
Mentalitásunk, elképzeléseink, terveink, a munkához való hozzáállásunk mind nagyon hasonlók. Mindketten szeretjük az ókor történelmét, a távol-keleti gasztronómiát és mindent, ami az önismeret fejlesztésével kapcsolatos. Életkorunkból adódó generációs különbözőségünk esetünkben nem hátrány, hanem hajtóerő: egyikünk lendületes, kreatív, tele ötletekkel és tenni akarással, másikunk megfontolt, problémaelemző, stratégiai szemléletű. Együttműködésünk alapja a korrektség, a másik véleményének elfogadása és megfontolása, valamint képességeink határainak felismerése.
Mindennapjainkat a CCM Kft. teendőinek ellátása mellett egyetemi tanulmányaink és főállásban végzett munkánk tölti ki. Fontosnak érezzük új kihívások keresését és azok megoldását, mert valljuk, hogy csak ez az út vezet el a színes, változatos élethez.

Menetrend

  • Az ötlet megszületése: 2020
  • Koncepció kialakítása: 2021
  • Előállításhoz szükséges eszközbeszerzés: 2022 (folyamatban)
  • Első verzió: 2022 májusa
  • Késztermék: 2022. június-július (sikeres kampány esetén)
  • Várható kiszállítás: 2022. augusztus vége - szeptember eleje

Kampány ajánló