Kampányunkkal elsősorban az ókori
Egyiptom és a történelem szerelmeseit célozzuk egy nagy múltú, mára csaknem
elfeledett kétszemélyes, stratégiai társasjáték, a SENET feltámasztására,
igényes kivitelű megjelentetésére és szabályainak modernizálására tett
kísérlettel. Régészeti feltárások alkalmával több esetben bizonyították, hogy
a SENET a maga korában – évezredekkel ezelőtt – legalább olyan népszerű játék
volt, mint később a Malomjáték vagy a Dáma. A közemberek mellett a fáraók is
előszeretettel töltötték ráérő idejük jórészét asztal méretű vagy nagy,
téglatest alakú, fiókkal rendelkező SENET játékkal. Célunk a SENET szabályainak
kialakítása, modernizálása és megismertetése a nagyközönséggel. Mivel közel
négy évezred elmúltával a játéknak csak a táblája maradt fenn különféle
hieroglifákon és falvéseteken, csak következtethetünk a játékmenetre. Ez a
hiányosság adja a modern kiadás sava-borsát. A klasszikus kétszemélyes
játékmenet mellett lehetőség nyílik az általunk megalkotott négyszemélyes
játékmódra, amely teljes egészében új elem a játék történetében. A játékbábuk
az egyiptomi hitvilágból merítenek, mivel négy egyiptomi istenséget
szimbolizálnak: Anubisz (sakál), Hórusz (sas), Basztet (macska), Szobek
(krokodil), így utalva a játék eredetére.