• Vindictive - Társasjáték, Az istenek harca elkezdődött
  • Vindictive - Társasjáték, Az istenek harca elkezdődött
  • Vindictive - Társasjáték, Az istenek harca elkezdődött
  • Vindictive - Társasjáték, Az istenek harca elkezdődött
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Hogyan működik a Brancs?
  • Művészet, kultúra, szórakozás
  • Oszd meg!

Vindictive - Társasjáték, Az istenek harca elkezdődött

A Vindictive egy izgalmas kártyajáték, ahol isteneket irányíthatsz különböző kultúrákból. Stratégiai ügyességeteket felhasználva győzzétek le az ellenfeleiket. Tovább olvasok ›
Early Bird termékek, ne maradj le róla!
A projekt 1% teljesült
Célösszeg:
4 200 000 Ft
Teljesült:
69 200 Ft
Hátra van még:
37 nap

Termékek

  • Early Bird termék
    Vindictive - Társasjáték

    Vindictive - Társasjáték

    17 000 Ft

    21 000 Ft
    -19%
    • Pixel
    • Mitológia
    • 1 db Vindictive társasjáték
    • Játékosok száma 2-6 fő
    • Játékidő 15-90 perc, játékmód függő
  • Vindictive - Társasjáték

    Vindictive - Társasjáték

    18 500 Ft

    21 000 Ft
    -12%
    • Pixel
    • Mitológia
    • 1 db Vindictive társasjáték
    • Játékosok száma 2-6 fő
    • Játékidő 15-90 perc, játékmód függő
    Elérhető mennyiség: 80 db
  • Vindictive - Dupla csomag Társasjáték

    Vindictive - Dupla csomag Társasjáték

    36 000 Ft

    42 000 Ft
    -14%
    • Pixel
    • Mitológia
    • 2 db Vindictive társasjáték
    • Játékosok száma 2-6 fő
    • Játékidő 15-90 perc, játékmód függő
    Elérhető mennyiség: 60 db
A Brancs összeköti az ötletgazdákat és a vásárlókat a cél megvalósulásáért.
A támogatásért cserébe exluzív termékekhez juthatsz hozzá.
100% visszafizetési garancia, a pénzed a Brancsnál van biztonságban a sikeres gyűjtésig.
  A Vindictive egy stratégiai kártyajáték, amelyben a játékosok hat különböző kultúra isteneinek szerepébe bújva küzdenek a győzelemért.
A játékosok célja, hogy taktikai döntéseik és stratégiai képességeik révén legyőzzék ellenfeleiket vagy a rájuk leselkedő mitikus szörnyeket. Minden isten egyedi képességekkel rendelkezik, amelyek megfelelő alkalmazása kulcsfontosságú a győzelem szempontjából.
A játékmenet dinamikus és változatos, amely folyamatosan új lehetőségeket és kihívásokat kínál, így garantálva, hogy minden játékalkalom friss és izgalmas élményt nyújt. Két játékmód áll rendelkezésre: kompetetív (1v1) párbaj és kooperatív csapatjáték.  
A stílust illetően, a pixel stílust választottam és ezen az úton is szeretnék végig menni, majd a következő játékaimnál is. Ez a stílus elég egyedi tud lenni a társasok életében. Amikor kutattam nem sok ilyen design-ú játékot találtam. 


Ezeket ötvözve megszületett a Vindictive.


Nézzük is, hogyan is működik ez a játék.


Termékekről

Ötlet
Az ötlet 2022 novembere körül jött, amikor is az jutott eszembe, hogy szívesen terveznék egy társast a közeli ismerőseimnek. Nagyon sokat gondolkodtam, hogy milyen téma is legyen, de végig gondoltam mikkel játszottam már és milyen tapasztalatokat hallottam a többiektől. Nagyon megosztó volt a társaság a kompetetív és kooperatív játék típusok között, így hát megszületett az ötlet. Úgy terveztem meg a táblákat, hogy modulárisak legyenek, ezáltal könnyen kivitelezhető mind a két játékmód.  
Kultúrák
-Inka
-Egyiptomi
-Kínai
-Germán
-Yoruba
-Görög
Fontos volt nekem, hogy elsősorban ne a mainstream isteneket rakjam bele a pakliba.

Tervben van 60 új isten kártya és 6 új szörny, ami változatosabbá teszi a játékot, ha sikeres kampányt zárunk közösen.
Hogyan működnek a különböző játékmódok?

Kompetetív
A 6 trapéz alakú táblából választunk 2 és ezeket egymással szembe fordítjuk. A kimaradt háromszögek helyére fognak jönni a Celestial és a Sinister módosító kártyák.
Celestial: pozitív módosító kártya
Sinister: negatív módosító kártya
Ezek a módosítók a meccs végéig lent lesznek és ezek fogják előre segíteni vagy hátráltatni a játékot. Ezek után jöhet is a játék.
Játékmenet
Mindenkinek van egy-egy paklija, ami tartalmaz 36 lapot. 30 isten és 6 ereklye kártya, plusz még van egy közös 24 lapos pakli, ami a halandókból áll. A saját paklinkat a mezőre tesszük, a halandó paklit a játékmezők mellé és hagyjunk a halandó dobópaklinak egy kis helyet. Ezt majd képpel felfele kell lerakni (spoiler: ebből is lehet húzni ám).

5 kártya van a kezünkben (3 isten, 2 halandó) először és minden kör elején húzunk a saját vagy halandó paklikból. Ezután halandót költségmentesen lerakhatunk egyet (ha ugyanolyan kultúrájú akkor többet is), majd az isten kártyákon bal felső sarokban jelzett szám jelöli, hogy hány kártyát kell feláldozzunk ahhoz, hogy lerakhassuk. Amikor ezzel megvagyunk, akkor figyeljük a képességeket, amiből 4 van, kijátszás, mezőn van, támadás és ha meghal. Ezek és a támadások fognak segíteni legyőzni az ellenfelet. Amikor a másiknak nincs kártyája a mezőn, akkor magát a játékost támadjuk.
Kooperatív
6 trapéz tábla, 1 hatszög alakú szörnytábla és nekik a lélek paklijukkal fog kiegészülni ez a játékmód. Itt a Celestial és Sinister kártyák nem fognak szerepelni.
A lényeg, hogy közös erővel győzzetek le adott darab számú szörnyet.

Játékmenet
Megegyezik annyiban, hogy a játékos köre ugyanaz, viszont, ami különböző, hogy bejön a szörny támadása és mindenkinek saját halandó paklija van. 6 darab szörny és nekik egy 48 lapos lélekpaklijuk van. Ezeket a lelkeket idézik majd meg, amit legyőzve tudjátok sebezni magát a szörnyet.
A szörny 2x támad egy csapatkör alatt, viszont ő fog dönteni arról, hogy kit és hol támad. A szörnykorongon lévő indikátorok jelölik a támadott félt.

Csapat

Zsolti vagyok, de nagyon sokan Axelnek hívnak. Ez a név még középsuliban ragadt rám (igazából én adtam magamnak), de mindenki ezt használta és ez lett a művésznevem is.

Nagyon sok időt töltöttem már el a művészeti irányban és nem is tervezem abbahagyni. Tanultam kerámiát, festészetet és belsőépítészetet. Ezt követően magamtól kezdtem el elsajátítani a játéktervezést, videójáték és társasjáték egyaránt.

Pár évvel ezelőtt helyezkedtem el a videójáték gyártás területén, mint level designer. Ezek után most ismét ezen a pályán vagyok és nagyon élvezem újra a tervezést. Mind ezek mellett a legjobb dolog a világon, amikor látod, hogy megvalósul egy általad készített mestermű, ezért is élvezem annyira a tervezés folyamatát. A legfontosabb pedig az, hogy ezekkel a mesterművekkel másnak örömet tudsz okozni és ez visz igazán előre.

Egyedül viszem végig ezt a projektet, (ami először csak egy hobbiprojekt volt barátoknak), de azért bőven akadt segítségem és támogatásom, ezért nagyon is hálás vagyok mindenkinek.

Nagyon sok eseményen voltam, ahol be tudtam mutatni a játékom és örömet tudtam csalni az arcokra. Mindenki nagyon kedves és támogató volt, úgyhogy nagyon jó egy ilyen közösségben lenni.

Én úgy éreztem, hogy mindenki nagyon élvezte ezt a játékot és én is szívesen leülök bármikor játszani vele a barátaimmal.
Remélem nektek is tetszeni fog ez a játék és együtt fogunk célba érni.

Menetrend

  • 2022. novembere: Első ötletek és tervek papírra vetése.  
  • 2023. első fele: Kivitelezés kartonra és játékmenet tesztelése.
  • 2023. második fele: Design változtatás és mechanika változtatás.
  • 2024. április: Társasjáték fejlesztők napja Csepelen
  • 2024. május: Board Game Expo, Hungexpon ki lehetett próbálni a társasomat és sok jó véleményt és tanácsot kaptam
  • 2024. augusztus: Fantasy Expo, Vasúttörténeti Parkban szintén teszteltünk és jól éreztük magunkat.
  • 2024. november: Társasjátékok Ünnepe, Millenáris Parkban nagyon jót játszottunk az oda látogatókkal, teljes finomítás.
  • 2025. június-jelenleg: Nyomda keresése és kommunikáció velük folyamatos szinten.
  • 2025. szeptember: Vállalkozás indítása
  • 2025. október: Nyomdából készült prototípus megérkezése. Brancs megkezdése.
  • 2026. január- március: Sikeres kampány esetén megérkeznek a társasjátékok és szállításra készek a támogatóknak.
  • 2026. április: Játék nagy sikeressége esetén tervben lévő 60 új isten kártya és 6 szörny megrajzolása és gyártása.
  • 2026. június: Talán egy új játék is tervben van.....?

Kampány ajánló